Kako reagovati na prigovore kupaca?
Kako reagovati na prigovore kupaca.
Veoma je bitno zapamtiti onu staru izreku "Kupac je uvijek u pravu", medjutim ne uzimati je uvijek kao jedinu i ispravnu premisu za konacan zakljucak. Bitno je ocijeniti kupca, poznavati njegove lose i slabe strane, te na osnovu informacija sa trzista, informacija o kupcu, nacinu njegovog poslovanja, ublaziti reakciju, i ponuditi kupcu rjesenje za taj problem. Najveca je greska pravdanje, jer to budi u kupcu samo veci bijes zbog nastalog problema. Svaki prodavac mora znati da kupac ocekuje pozitivno rjesenje nakon ulozene zalbe, tj. da mu se da do znanja da je zalba prihvacena, i da ce se desiti promjena koja ce zadovoljiti njegovom zahtjevu.
U ovakvim situacijama morate prepoznati da li kupac ima lose il dobre namjere. Veoma cesto se dese namjerni prigovori i zalbe, gdje kupac ima skriveni cilj, ili jednostavno zeli da omalovazi Vase proizvode i usluge. U ovom slucaju ne treba kupcu dati do znanja da smo svjesni njegovih namjera, nego pokazati snagu kroz istrajnost na poslovnoj politici koju Vase preduzece vodi, i na taj nacin mu dati do znanja da nije jedini subjekt na trzistu sa potraznjom, nego da treba da osjeca radost jer suradjujete. Takodjer ne treba pretjerivati, niti ici ispod casti i politike firme, vec pokusati komunikacijom rijestiti problem, i naci rjesenje sa obostranim interesom.
Primjedbe
Objavi komentar