PRODAJI BOLJE I VIŠE

Profitabilna i uspješna mala i srednja preduzeća u Bosni i Hercegovini koja se bave prodajom roba i usluga se smatraju uspješnim prodavačima. Menadžeri često smatraju da, kada im posao ide dobro, nema potrebe za unapređenjem, povećanjem ili kvalitetnijim radom, jer je sve super. Upravo ovakva misao čini da Vaše poslovanje, odnosno prodaja Vaše firme stagnira. 



Prodaja je proces koji se obnavlja svakodnevno, sedmično, mjesečno ili godišnje, i u svakom preduzeću ona nema kraj. Prodajom upravljaju preduzetnici koji se veoma često istovremeno bave i razvojem poslovanja, stvaranjem i izvršenjem novih razvojnih strategija firme, dok također upravljaju svakodnevnim prodajnim aktivnostima svojih uposlenika. 
Ovaj pristup postaje rutina i uposlenici rutinski odrađuju prodajne aktivnosti. Ukoliko nema prijenosa odgovornosti na uposlenike, menadžer je taj koji je odgovoran za svakodnevne zadatke, analize i izvršenja. Do kada ovako može Vaša firma trajati? Do penzije? Vaše ili firmine? Do infarkta ili nestanka? Da li želite da idete sretno u penziju ili odmor, znajući da Vaš tim prodaje i dalje i izvršava poslovne aktivnosti uspješno čineći Vašu firmu profitabilnom i uspješnom. 

Svaki preduzetnik mora voditi računa o sposobnosti njegovog tima da uspješno prodaje i razvija firmin biznis, povećava potražnju i ponudu proizvoda i usluga firme, unapređuje kvalitet poslovanja i rada u firmi, dok se prihodi firme stabilno razvijaju. Da biste postigli da Vaš tim razvojno djeluje, morate ga osposobiti, a to možete samo radom, edukacijom i redovnim prodajnim aktivnostima. 

Uspješno učinite da Vaš prodajni tim prodaje bolje i više Vaših proizvoda i usluga tako što ćete izgraditi OSNOVNE PRODAJNE SPOSOBNOSTI kod Vaših ljudi:

  1. Postanite fokusirani na ciljne aktivnosti sa prioritetima i okrenuti ka ispunjenju CILJEVA
  2. Ostavite pozitivan i ambiciozan dojam, pošaljite odlučnu poruku kupcima, 
  3. Istražite, identificirajte i planirajte ciljnu grupu potencijalnih kupaca, i dogovorite prodajne sastanke, 
  4. Prezentirajte proizvode i usluge na način da ostavite maksimalno pozitivan uticaj,
  5. Stručno i sigurno pružite odgovore na primjedbe i prigovore
  6. Dogovorite poslovnu suradnju - ugovorite prodaju
  7. Razvijte pregovaračke sposobnosti kod Vas i Vašeg tima, 
  8. Održavajte i razvijajte poslovni odnos sa kupcima, povećajte interakciju sa kupcima, razvijte nove kanale prodaje,
  9. Tražite i dobijte pozitivne preporuke od Vaših kupaca, 
  10. Follow up - kontaktirajte redovno Vaše kupce.

Upravo smo naveli osnovne prodajne sposobnosti koje svaki prodavač mora poznavati detaljno, i prakticirati u svojim svakodnevnim prodajnim aktivnostima. Ovih 10 sposobnosti predstavljaju BUKVAR PRODAJE!

Ukoliko Vaš prodajni tim nije svjestan niti upoznat sa gore navedenim vještinama, Vaša prodaja će stagnirati, odnosno mogući razvoj i postignuće ciljeva se neće ostvariti!

Upravljajte uspješno Vašim ljudima i prodajite bolje i više.


Izvor: autor. 

Za sva pitanja pišite na almirtahirovic@outlook.com

Upišite Vaš email na početnoj stranici i primajte BESPLATNO edukacije putem e-maila. 

Primjedbe

Popularni postovi