Spriječi ODLAZAK svog radnika u EU: Korak 4 IZVRŠI PLAN-irano i obećano !

Donijeli ste odluku da zadržite Vaše uposlenike, da ih inkorporirate u vrijednost Vašeg preduzeća, da im date do znanja da su oni stub poslovanja i da sa njima podijelite vrijednost koju stvaraju za Vas i zajedno sa Vama (profit i sigurnost), krenuli ste u realizaciju plana da prodate Vašim uposlenicima Vašu priču života i posla, da ih zadržite da sa Vama i Vama i njima grade firmu i vrijednost za budućnost, sada je vrijeme da u finalnom koraku sve planove i ciljeve, odnosno Vašu ponudu i priču pretvorite u stvarnost i djela!

U pretodnim poglavljima kreirali ste:
 1. Priču za prodaju - ponudu Vašim uposlenicima!
 2. Analizirali ste stanje u firmi i došli do činjenica koje se moraju popraviti, odnosno koje radna snaga potražuje, kako bi kvalitetno gradila poslovanje, odnosno izvršavali zadatke.
 3. Kreirali ste ciljeve i pripremili plan aktivnosti svih organizacionih dijelova i uposlenika u firmi.
Slikovni rezultat za plan execution
Kako je puno posla i priče utrošeno u procesu transfera dosadašnje ustaljene prakse u firmu u kojoj se radnik cijeni, i njegov doprinos realno nagrađuje i ugrađuje u dalje poslovanje firme u finansijskom i materijalnom smislu, ali i u smislu boljih poslovnih rezultata u svakodnevnom radu svih uposlenika, vrijeme je da se ta priča pretvori u stvarnost i djelo.

Plan aktivnosti koji ste kreirali krenite da ispunjavate. Zaduženi uposlenici za izvršenje zadataka moraju Vam dostaviti izvještaje o učinjenom, a Vi Vašom kooperativnošću i mogućnostima da odate priznanje svakom od njih, ali i da potvrdite i učinite sve što ste obećali, uprotivnom ćete izgubiti kredibilitet zauvijek (ako već niste) kod vlastitih uposlenika - podređenih.
Svaki zadatak mora da ima zaključak, odnosno rezultat ispunjena (izvršen ili neizvšen).

Nakon što se sve aktivnosti ispune, OBAVEZNO sazovite grupni (timski,menadžerski) sastanak i predočite rezultate Vašim uposlenicima, prezentirajte sve što se promijenilo, sve što ste ispunili što ste im obećali, pokažite gdje su oni pogriješili u ispunjavanju istih, pokažite šta i gdje ste Vi dodatne aktivnosti i pozitivne prijedloge nagradili.
Nakon što svi zajedno analizirate promjene koje su se desile, postavite nova pravila za budućnost u svim segmentima poslovanja, i svakako ZADUŽITE uposlenika koji će KONTROLISATI novi sisvem vrijednosti u ispunjavanju poslovnih zadataka uključujući i VAŠA OBEĆANJA i NOVA PRAVILA poslovanja!

DOSLJEDNOST je pola puta ka uspjehu u procesu uvođenja PROMJENA !

Ukoliko imate pitanja slobodno pišite: almirtahirovic@outlook.com

Primjedbe

Popularni postovi