Kreirajte Vlastitu Kampanju za POSAO!

Kreirajte vlastitu Kampanju za POSAO!

Kao i svaka marketing kampanja ili politička kampanja, i Vaša KAMPANJA ZA POSAO mora imati pripremljen plan i organizacijsku shemu. Osnovni detalji, vizija, misija i ciljevi, moraju biti jasno definisani i znani. Cilj je da sami osmislite i kreirate atmosferu koja će Vam omogućiti da kroz pozitivne aktivnosti podignete svoju volju za traženje posla, kao i generalno raspoloženje i moral za radom i napretkom, dok istovremeno promovišete svoje vještine i tražite posao. Morate definisati šta možete da radite, poslodavci u okolini koji Vam mogu da pruže takvu poziciju, te pod kojim uslovima biste tu radili. 


 Prije svega, morate da razumijete dvije stvari:

1. Potraga za zaposlenjem je full time POSAO!
2. Ako dopustite da potraga za poslom "proguta" Vaš svakodnevan život i postane Vaš život, brzo ćete istu i završiti i "ispariti".


Prvi dio kreiranja vlastite kampanje Potraga za zaposlenjem podrazumijeva širenje informacije, i pružanja ponude svima oko nas. Ovo možemo shvatiti kao i pred-networking faza, gdje dajemo informaciju svima oko nas, u svim segmentima života, da želimo da radimo i da tražimo posao. 
Full time POSAO ne može biti radnja koja obuhvata cjelodnevan angažman bez komepenzacije u smislu barem minimalne duševne satisfakcije, ali Full time POSAO može biti dio svih aktivnosti Vašeg svakodnevnog angažmana. Svaka navika treba da sadrži Full time POSAO smisao i frazu, koju svi sudionici  iste trebaju da znaju. Ukoliko provodite dan sa svojim prijateljima, prvo ih obavijestite da ste u potrazi za poslom i prezentirajte posao koji želite da radite, te ih povremeno (ne u vidu dosadnjakovića) napomenite. Ukoliko ste u posjeti rođacima i familiji, kada na Vas dođe red da započnete temu, ili prezentirate iskustvo, obavezno ubacite i informaciju da tražite posao. Kada započnete komunikaciju sa poznanikom u Konzumu, ili Bingu, uvijek im dajte do znanja da tražite posao. Ako ste na kafi sa prijateljem i pridruže Vam se poznanici od prijatelja, slobodno istaknite da tražite posao u onom dijelu kada budete pričali o sebi. Ako idete na rekreaciju, nogomet, basket, ne zaboravite sa svojim saigračima podijeliti informaciju da tražite posao i da želite Vaše vještine i znanje prodavati na mjesečnom nivou. 

Drugi dio Vaše slobodne kampanje za posao jeste da odredite fiksni dio vremena koji ćete provesti u aktivnom traženju posla svaki dan. Da li je to sat vremena ujutro (inače najbolje je da ujutro već sat vremena provedete online, ili u aktivnostima pisanja molbi, istraživanja o mogućim poslodavcima), ili drugi dio dana manje je bitno, međutim morate održati taj ritam, i svaki dan, ali baš svaki, posvetiti sat vremena sebi i potrazi za zaposlenjem. To može biti i prozivanje svih poznanika sa direktnim pitanjem da li znate da li neka firma zapošljava, ili istraživanje na temu poslodavaca, na temu šta sve firme iz Vašeg grada rade, proizvode, čime bi se ti mogao baviti. Ovakav vid aktivnosti potiče Vas da se koncentrišete na ciljeve Vaše kampanje u što većem omjeru, i sa što više volje. 
U tih sat vremena možete:
 - Istraživati koje firme veće, manje i srednje posluju u Vašem okruženju. 
 - Čime se bave firme - koje su to djelatnosti. 
 - Gdje prodaju proizvode? Koliko zapošljavaju uposlenika? 
 - Šta znate o nekim industrijama, branšama? 
 - Istražite na google za šta se sve koriste njihovi proizvodi, koja je namjena, koji repromaterijal?


VI U OVIH SAT VREMENA UČITE, ŠIRITE VAŠE ZNANJE i STIČETE INFORMACIJE O PRIVREDI, što će Vam obogatiti riječnik, proširiti znanje o vrstama djelatnosti, proizvodima, njihovoj primjeni, mogućim kupcima, mogućim dobavljačima, te samim time postajete kvalitetniji i konkurentniji na tržištu rada. Imaćete više informacija, te ćete moći na više tema da razgovarate na budućim intervjuima. 

Treći dio kreiranja kampanje jeste da Vaš lični dan isplanirate tako da svaki dio dana ima sadržane dijelove navedenih ciljeva u Vašem akcijskom planu. Nemojte dozvoliti da proces traženja posla preuzme Vaše cijelo vrijeme, te svaku Vašu aktivnost. Ako idete na trening, idite i dalje na trening, ako se bavite slikarstvom, slikajte i dalje, ako izlazite svaku večer sa prijateljima na piće, izlazite i dalje, ali nastojte izbalansirati Vašu težnju za novim zaposlenjem, te sve što činite kako biste to postigli i ostale aktivnosti koje se tiču uživanja u slobodnom vremenu. 
Pronađite Grupe na Facebook-u, Linkedin-u, Tweeter-članovi, Recruiting web stranice, Portali za zapošljavanje, postanite član i pratite redovno vijesti, bitno je da svojim ponašanjem ne odlutate i ne odustanete, a da uvijek budete u toku dešavanja. Ako Vam ne paše grupa na FB, osnujte svoju, dajte ideje i drugima šta da rade, kako da traže posao. 

Svaka osoba ima drukčiji pristup traženju posla, međutim ona koja postavi minimalan plan i prati ga mnogo je uspješnija od ostalih. 

Almir Tahirović

http://poslovnisvijet.blogspot.com/  - Blog na temu poduzetništva i zapošljavanja


Primjedbe

Popularni postovi