Kreirajte Vlastitu Kampanju za POSAO!
Kreirajte vlastitu Kampanju za POSAO!
Kao i svaka marketing kampanja ili politička kampanja, i Vaša
KAMPANJA ZA POSAO mora imati pripremljen plan i organizacijsku shemu. Osnovni
detalji, vizija, misija i ciljevi, moraju biti jasno definisani i znani. Cilj
je da sami osmislite i kreirate atmosferu koja će Vam omogućiti da kroz
pozitivne aktivnosti podignete svoju volju za traženje posla, kao i generalno
raspoloženje i moral za radom i napretkom, dok istovremeno promovišete svoje
vještine i tražite posao. Morate definisati šta možete da radite, poslodavci u
okolini koji Vam mogu da pruže takvu poziciju, te pod kojim uslovima biste tu
radili.
Prije svega, morate da razumijete dvije stvari:
1. Potraga za zaposlenjem je full time POSAO!
2. Ako dopustite da potraga za
poslom "proguta" Vaš svakodnevan život i postane Vaš život, brzo ćete
istu i završiti i "ispariti".
Prvi dio kreiranja vlastite
kampanje Potraga za zaposlenjem podrazumijeva širenje informacije, i pružanja
ponude svima oko nas. Ovo možemo shvatiti kao i pred-networking faza, gdje
dajemo informaciju svima oko nas, u svim segmentima života, da želimo da radimo
i da tražimo posao.
Full time POSAO ne može biti radnja koja obuhvata cjelodnevan
angažman bez komepenzacije u smislu barem minimalne duševne satisfakcije, ali
Full time POSAO može biti dio svih aktivnosti Vašeg svakodnevnog angažmana.
Svaka navika treba da sadrži Full time POSAO smisao i frazu, koju svi sudionici
iste trebaju da znaju. Ukoliko provodite dan sa svojim prijateljima, prvo
ih obavijestite da ste u potrazi za poslom i prezentirajte posao koji želite da
radite, te ih povremeno (ne u vidu dosadnjakovića) napomenite. Ukoliko ste u
posjeti rođacima i familiji, kada na Vas dođe red da započnete temu, ili
prezentirate iskustvo, obavezno ubacite i informaciju da tražite posao. Kada
započnete komunikaciju sa poznanikom u Konzumu, ili Bingu, uvijek im dajte do
znanja da tražite posao. Ako ste na kafi sa prijateljem i pridruže Vam se
poznanici od prijatelja, slobodno istaknite da tražite posao u onom dijelu kada
budete pričali o sebi. Ako idete na rekreaciju, nogomet, basket, ne zaboravite
sa svojim saigračima podijeliti informaciju da tražite posao i da želite Vaše
vještine i znanje prodavati na mjesečnom nivou.
Drugi dio Vaše slobodne kampanje za posao jeste da odredite
fiksni dio vremena koji ćete provesti u aktivnom traženju posla svaki dan. Da
li je to sat vremena ujutro (inače najbolje je da ujutro već sat vremena
provedete online, ili u aktivnostima pisanja molbi, istraživanja o mogućim
poslodavcima), ili drugi dio dana manje je bitno, međutim morate održati taj
ritam, i svaki dan, ali baš svaki, posvetiti sat vremena sebi i potrazi za
zaposlenjem. To može biti i prozivanje svih poznanika sa direktnim pitanjem da
li znate da li neka firma zapošljava, ili istraživanje na temu poslodavaca, na
temu šta sve firme iz Vašeg grada rade, proizvode, čime bi se ti mogao baviti.
Ovakav vid aktivnosti potiče Vas da se koncentrišete na ciljeve Vaše kampanje u
što većem omjeru, i sa što više volje.
U tih sat vremena možete:
- Istraživati koje firme veće, manje i srednje posluju u
Vašem okruženju.
- Čime se bave firme - koje su to djelatnosti.
- Gdje prodaju proizvode? Koliko zapošljavaju
uposlenika?
- Šta znate o nekim industrijama, branšama?
- Istražite na google za šta se sve koriste njihovi
proizvodi, koja je namjena, koji repromaterijal?
VI U OVIH SAT VREMENA UČITE,
ŠIRITE VAŠE ZNANJE i STIČETE INFORMACIJE O PRIVREDI, što će Vam obogatiti riječnik,
proširiti znanje o vrstama djelatnosti, proizvodima, njihovoj primjeni, mogućim
kupcima, mogućim dobavljačima, te samim time postajete kvalitetniji i
konkurentniji na tržištu rada. Imaćete više informacija, te ćete moći na više
tema da razgovarate na budućim intervjuima.
Treći dio kreiranja kampanje jeste
da Vaš lični dan isplanirate tako da svaki dio dana ima sadržane dijelove
navedenih ciljeva u Vašem akcijskom planu. Nemojte dozvoliti da proces traženja
posla preuzme Vaše cijelo vrijeme, te svaku Vašu aktivnost. Ako idete na
trening, idite i dalje na trening, ako se bavite slikarstvom, slikajte i dalje,
ako izlazite svaku večer sa prijateljima na piće, izlazite i dalje, ali
nastojte izbalansirati Vašu težnju za novim zaposlenjem, te sve što činite kako
biste to postigli i ostale aktivnosti koje se tiču uživanja u slobodnom
vremenu.
Pronađite Grupe na Facebook-u,
Linkedin-u, Tweeter-članovi, Recruiting web stranice, Portali za zapošljavanje,
postanite član i pratite redovno vijesti, bitno je da svojim ponašanjem ne
odlutate i ne odustanete, a da uvijek budete u toku dešavanja. Ako Vam ne paše
grupa na FB, osnujte svoju, dajte ideje i drugima šta da rade, kako da traže
posao.
Svaka osoba ima drukčiji pristup
traženju posla, međutim ona koja postavi minimalan plan i prati ga mnogo je
uspješnija od ostalih.
Almir Tahirović
http://poslovnisvijet.blogspot.com/ - Blog na temu poduzetništva i
zapošljavanja
Primjedbe
Objavi komentar